Podsumowanie roku 2023

 Cześć! 

Za nami już 2023 i czas na podsumowanie książkowego roku. A właściwie blogowego roku, w tym roku udało mi się dodać 6 recenzji, co oznacza że udało mi się przeczytać tylko 6 książek!(+właściwie 7, ale przeczytałam ją przed założeniem bloga). Spodziewałam się większej ilości, ale na następny rok postawiłam sobie za cel przeczytanie 12 książek, mam nadzieję że mi się to uda. Szczególnie że uwielbiam czytać książki, tylko w tym roku poszło mi dość słabo, prawdopodobnie z braku czasu. :) 

Obecnie jestem w trakcie czytania ''Jak długo trwa teraz?"(opracowanie zbiorowe) i ''Ja i moja pamięć'' Ewy Czerniawskiej i Marii Ledzińskiej, możecie się spodziewać nowego posta w styczniu :) Mam też dużo książek, które czekają na swoją kolej, najwięcej jest książek oczywiście Stephena Kinga, nie mogę się doczekać tego, żeby zacząć je czytać. Nie jestem niestety typem osoby, która otwiera książkę i jej nie skończy, nawet kiedy jest nudna, chyba że jest przeraźliwie zanudzająca. Lub też mi się nie podoba, mieliście kiedyś taką sytuację? Ja tak miałam z Stephenem Kingiem i ''Śpiące królewny''. Mimo że przy każdej możliwej okazji wspominam, że uwielbiam twórczość Kinga, ta książka była najgorszą książką jaką czytałam :D I skończyłam ją po kilku stronach.

Jeśli macie jakieś własne polecajki książkowe to z miłą chęcią je przyjmę w komentarzach, nawet fantasy, literaturę piękną albo obyczajową. Przy okazji też jestem ciekawa waszej opinii na temat bloga, jeśli widzicie jakieś plusy bądź minusy, co można ulepszyć, poprawić bądź zostawić, to śmiało piszcie. :)

Życzę Szczęśliwego Nowego Roku! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Recenzja-Stephen King "Dziewczyna która kochała Toma Gordona"

Recenzja-Stephen King "Jest krew..."