Recenzja - Remigiusz Mróz ''Hashtag''



Cześć! :)
Zapraszam Was na recenzję książki Remigiusza Mroza pt.:''Hashtag".
Wydawnictwo Czwarta Strona, rok wydania 2018
Gatunek: Thriller, kryminał
Opis od wydawcy:
''Jedna przesyłka zmieniła jej życie.
"Twoja paczka już na ciebie czeka!" – brzmiała wiadomość, która wydawała się zwykłą pomyłką. Tesa nie spodziewała się żadnej przesyłki, niczego nie zamawiała w sieci – a nawet gdyby to zrobiła, z pewnością nie wybrałaby dostawy do paczkomatu. Jeśli nie musiała, nie wychodziła z domu. Postanowiła jednak sprawdzić tajemniczą przesyłkę – i okazało się to największym błędem, jaki kiedykolwiek popełniła. Wpadła bowiem w spiralę zdarzeń, która miała zupełnie odmienić jej życie…
Gdy Tesa na nowo odkrywa swoją przeszłość, przez media społecznościowe przetacza się nowy trend. Kolejni internauci zamieszczają wpisy z hashtagiem #apsyda. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że osoby te od lat uznawane były za zaginione…".

Historia jest bardzo wciągająca, daje dużo do myślenia . Czytając ją masz wrażenie że jesteś na miejscu głównej bohaterki. Tesa, która jest w związku z Igorem, do pewnego momentu prowadziła spokojne życie, mimo swoich kompleksów. Pewnego dnia otrzymuje podejrzaną przesyłkę, która prowadzi do pewnych tragicznych faktów. Jest dużo retrospekcji, które nawiązują do przeszłości, kiedy była jeszcze studentką Akademii Leona Koźmińskiego. Podczas studiowania miała romans z jednym z wykładowców, Krystaniem. Niestety Krystian skrywał też mroczną tajemnicę, a jaką, to już nie będę spoilerować, zachęcam do przeczytania książki.
Bardzo irytowała mnie naiwność głównej bohaterki, ale to moja osobista opinia, myślę że między innymi dlatego książka była intrugująca i chciałam wiedzieć więcej. 
Zakończenie książki trochę mnie zszokowało, jednocześnie było przewidywalne, plus nie do końca zrozumiałam kto był winny. Mam mieszane uczucia co do zakończenia, według mnie autor wprowadził lekkie zamieszanie i przez to nie było ono do końca jednoznaczne.
Oceniam ją na 8/10, choć jestem ciekawa innych pozycji Remigiusza Mroza. Szczerze to oprócz tej książki czytałam tylko ''Enklawa'', ale to było dość dawno temu (którą zresztą też bardzo polecam).
Czy czytaliście tą książkę? Lub polecacie coś nowego od Mroza?
Zapraszam do dyskusji! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Recenzja-Stephen King "Dziewczyna która kochała Toma Gordona"

Recenzja-Stephen King "Jest krew..."

Podsumowanie roku 2023