Recenzja - Ewa Czerniawska, Maria Ledzińska ''Ja i moja pamięć. O użytecznych strategiach uczenia się."

Cześć!

Zapraszam Was na recenzję książki Ewy Czerniawskiej i Marii Ledzińskiej pt.:''Ja i moja pamięć. O użytecznych strategiach uczenia się.''.

Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne, rok wydania 1994

Gatunek: Nauki społeczne

Opis od wydawcy:

''Jeżeli miewasz problemy z zapamiętywaniem...

Jeżeli czasami nie możesz sobie przypomnieć...

Jeżeli chciałbyś pamiętać więcej...

Jeżeli chcesz poznać skuteczne, choć nierzadko pracochłonne sposoby uczenia się...

To potrzebujesz właśnie tej książki!

Dowiesz się z niej:

 co przechowujesz we własnej pamięci,

 dlaczego pamięć czasami zawodzi,

 o złych i dobrych stronach zapominania,

 jak uczyć się z wykładu, a jak z książki,

 czy istnieją optymalne sposoby uczenia się...''

Książkę postanowiłam wypożyczyć z biblioteki, ponieważ byłam zainteresowana tym, jak działa nasza pamięć oraz różnymi metodami nauki oraz zapamiętywania. Nie zawiodłam się - znalazłam w niej wiele ciekawostek i nowych możliwości przypominania np. materiału na studiach czy w szkole. 

Wyjątkowo moja opinia będzie krótka i konkretna, książkę oceniam na 10/10, jest to interesująca pozycja dla osób, które chciałyby efektywniej się uczyć i poprawić zdolność zapamiętywania. Czyli zwyczajnie - nauczyć się uczyć :)

Czy czytaliście tą książkę? Zapraszam do dyskusji! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Recenzja-Stephen King "Dziewczyna która kochała Toma Gordona"

Recenzja-Stephen King "Jest krew..."

Podsumowanie roku 2023